تجهیز مطب و کلینیک

مشاهده نمونه پروژه ها

پایگاه دانش

مقالات و خبر‌های تخصصی رایگان

هوگرسام

دوره‌های تخصصی و آموزشی

هوگرسرویس

نصب، تعمیر و نگهداری تجهیزات

ترتیب بر اساس:

تابوره دندانپزشکی

تابوره دندانپزشکی

تابوره یکی از اجزای اصلی یونیت دندانپزشکی است. تابوره در واقع صندلی ای است که دندانپزشک در حین درمان بیماران بر روی آن می نشیند. تابوره ها برای راحتی بیشتر دندانپزشک قابل چرخش هستند ،آن ها هیدرولیک بوده و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند.

با توجه به اینکه دندانپزشک در تمامی طول درمان از تابوره استفاده میکند، بنابراین انتخاب یک تابـوره مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخـوردار است . تابـوره ها بایـد به گونه ای باشن که کمترین فشار را بر روی کمر و زانو های پزشک وارد کنند،بی صدا بودن و استحـکام چـرخ ها برای حرکـت های دندانپزشـک در حین کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین تابوره ها تابوره هایی هستند که با طراحی ملی و ارگونومیک ستون فقرات را در بهترین حالـت و فرم قـرار می دهد و به صـورتی که منحنـی s مانند ستـون فقرات را در حالت طبیعی خود قرار می دهد در نتیجه شما دیرتر احساس خستگی خواهیدکرد.

نشستن صحیح یکی از مهمـترین عوامل حفظ سلامتی و جلوگیری از آسیـب به ستون فقرات حین کار می باشد. بی شک یک تابوره مناسب و استاندارد می تواند شما را در حفظ پوزیشن صحیح و تمرکز بیشتر حین کار یاری نموده و به افزایش زمان کار شما کمک کند اگر در محیط کار خود به صندلی با قابلیت تنظیم ارتفاع نیاز دارید ، صندلی های تابوره دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن می گردید. این صـندلـی ها قابلیـت تنظیم ارتفاع و تحرک بیشتـری نسبت به صنــدلی های دیگر دارند.