تجهیز کامل مراکز درمانی

شرکت هوگر با استفاده از تجربیات مشاوران و مهندسین برجسته حوزه تجهیزات درمانی(پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و غیره …) و همچنین الگوریتم های صحیح مدیریت پروژه اقدام به تجهیز کامل مراکز درمانی می نمایند.

کلیه شرایط کارفرما، فضای مرکز درمانی،بودجه مالی،نیروی انسانی، استانداردهای داخلی و بین المللی در کنار هم قرار داده خواهند شد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل گردد.

فازهای اجرایی

  • بررسی وضعیت موجود

بخشهای مختلف مرکز درمانی با نقشه های نهایی، نقشه های جانمایی و استانداردها تطبیق داده می شوند.

  • تهیه و تدوین برنامه زمانبندی پروژه

برنامه زمانبندی پروژه از ابتدا تا تحویل نهایی به صورت گانت چارت ارائه می گردد و کارفرما قادرخواهد بود بر مبنای این نمودار زمانی بر پیشرفت پروژه تجهیز نظارت نماید .

  • تهیه لیستهای Room By Room

به کلیه اتاقهای موجود در فضای مرکز درمانی بر اساس طبقه و بخش و شماره اتاق یک کد اختصاص داده می شود که به راحتی بر اساس این کد محل قرارگیری اتاق مذبور قابل شناسایی است، علاوه بر آن تجهیزات مورد نیاز هر اتاق به تفکیک در جداولی ارائه خواهد شد که این لیست پس از مذاکره با کارفرما و اعمال نظرات کارفرما در قالب لیست Room By Room نهایی شده و در نهایت کلیه تجهیزات با تعداد اقلام و بودجه مورد نیاز در قالب پیش فاکتور ارائه می گردد.

  • تهیه نقشه چیدمان تجهیزات

در صورت تقاضا و موافقت کارفرما نقشه های جانمایی به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه می گردد.

  • طراحی جداول مقایسه ای تجهیزات و ملزومات

جداول مقایسه ای برای کلیه تجهیزات مورد نیاز جهت انتخاب و خرید نهایی بر اساس مشخصات کامل فنی از کمپانیهای متفاوت تهیه می گردد و پس از اعمال نظر کارفرما از بین کمپانیها و مدلهای مختلف دستگاه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

  • تامین تجهیزات و ملزومات

شرکت هوگر کلیه تجهیزات، کالاها و اقلام درمانی مورد نیاز مرکز درمانی تهیه و تامین می نماید، بدیهی است که مراحل نصب، آموزش، نگهداری و در صورت نیاز تعمیرات دستگاه ها نیز به عهده نامبرده می باشد و درصورتی که هوگر تجهیز یا اقلامی از لیست تهیه شده را موجود نداشته باشد به صورت ذیل عمل می نماید.

  • مذاکره با شرکتهای تامین کننده کالا و خدمات پروژه

پس از مذاکره اولیه با شرکتها جهت ارائه قیمت و مشخصات فنی دستگاهها، یک مناقصه محدود مابین چند شرکت منتخب برگزار می شود و به متعاقب آن جلساتی با حضور نماینده کارفرما جهت ارائه توضیحات تکمیلی، قیمت، تخفیف و شرایط پرداخت نهایی برگزار می گردد که صورتجلسات به صورت کامل به کارفرما ارائه می گردد .

  • تهیه قراردادهای مورد نیاز با شرکتهای تامین کننده کالا و خدمات پروژه

پس از توافقات نهایی با شرکتهای تجهیزات پزشکی، قرارداد خرید توسط شرکت هوگر تنظیم می گردد ،شایان ذکر است این قرارداد مستقیماً مابین خریدار(مرکز درمانی)و شرکت فروشنده تجهیزات منعقد می گردد و پیگیری و دریافت کلیه ضمانتهای اجرایی از شرکت فروشنده بر عهده شرکت هوگر می باشد .

  • نظارت بر فرآیندهای خرید ، ارسال ،نصب و آموزش تجهیزات

شرکت شرکت هوگر پس از عقد قرارداد پیگیری زمان تحویل و نحوه تحویل کالاهای خریداری شده و تائید کیفی و کمی تجهیزات تحویل داده شده را بر عهده دارد ، شرکت هوگر متعهد می گردد بر نحوه نصب تجهیزات جهت حصول اطمینان نهایی از کارکرد دستگاه نظارت نماید ،علاوه بر این جلسات آموزشی را با هماهنگی میان کادر درمانی و شرکت فروشنده جهت آموزش کاربران برگزار نماید .

  • ارائه شناسنامه تجهیزات پزشکی

شناسنامه تجهیزات پزشکی حاوی مشخصات عمومی و فنی دستگاه تنظیم می گردد که این مشخصات در قالب های پکیج های نرم افزاری و پرونده های کاغذی قابل ارائه می باشد که وضعیت تجهیزات شامل اقدامات تعمیراتی و سرویس و نگهداری قابل بررسی و بروز رسانی است .

طراحی مطب و کلینیک دندانپزشکی

فضای پذیرش

طراحی مطب و کلینیک دندانپزشکی

سالن درمان

طراحی مطب و کلینیک دندانپزشکی

اتاق درمان

طراحی مطب و کلینیک دندانپزشکی

CSR

شرکت هوگر
شرکت هوگر
دفتر نمایندگی شرکت هوگر

فرشید دنتال

شماره تماس : ۰۲۱۶۵۰۱۰۲۳۹ – ۰۲۱۶۵۰۱۰۴۴۳

خیابان آزادی، نرسیده به نواب، مجتمع تجاری-اداری سیناسنتر، طبقه دوم تجاری، واحد ۱۶

تربت حیدریه
تهران
فولاد شهر
شهرضا
کرمانشاه
تبریز
زابل
یزد
قزوین
مرند
درگز
شیروان
بجنورد
شیراز
زاهدان
اهواز
بندرعباس
باخرز
اردل
اراک
بابل
گناباد
سقز
استهبان
بم
آمل
بوشهر
رشت
بروجرد
کاشمر
بیرجند
ازنا
همدان
یاسوج
کرمان
مشهد
ابهر
تربت جام
خوی
میانه
قم
ایلام