قوانین و شرایط استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه هوگر

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه هوگر هنگام استفاده از فروشگاه هوگر به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه هوگر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل تمامی شرایط و قوانین  فروشگاه هوگراز سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین تمامی توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید تمامی اصول و رویه‏‌های فروشگاه هوگر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه هوگر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می ­گردد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تمامی کاربران محترمی که برای اولین بار قصد خرید از  فروشگاه هوگررا دارند، در مرحله­ ی اول باید در سایت ثبت­ نام کرده، مشخصات فردی یا شرکت خود را وارد نموده و پس از تایید لینک، که از طرف سایت فروشگاه هوگر در ایمیل آن­ها برایشان ارسال خواهد شد، می­ توانند با وارد کردن شناسه کاربری و گذرواژه خود، در قسمت مراحل ثبت سفارش اقدام به خرید نمایند.

 

سیاست قیمت ­گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه هوگر مبتنی بر اصول مشتری ­مداری و احترام به حقوق مصرف­ کننده است. قیمت‏‌های ارایه شده برای کالاها در فروشگاه هوگرقیمت‏‌های خرده ­فروشی است که غالبا توسط تولید‏کننده یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. به همین جهت اگر چنانچه قیمت خرید سفارش شما با بازار مغایرت داشت با معرفی منابع و تایید صحت علاوه بر باز گرداندن مابه­ التفاوت از 3 درصد تخفیف ویژه نیز برخوردار خواهید شد.

قیمت تمامی محصولات بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.
هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

در زمان نوسانات ارزی و بازار قیمت های فروش محصولات قطعی نیستند، لذا امکان تغییر آنها وجود دارد.

 

نمایندگی

فروشگاه هوگر در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و تمامی سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارایه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به شرکت فروشگاه هوگر اطلاع دهید.

 

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه هوگر هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

سیاست های رعایت حریم شخصی در فروشگاه هوگر :

فروشگاه هوگر به اطلاعات خصوصی کاربران که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه هوگر متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نموده و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات جی مد ، مانند گرافیک ، آرم ، آیکون ، دکمه ، ویدئوهای تصویری و . . .  جزئی از اموال جی مد محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه هوگر  است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه هوگر محفوظ می‏‌دارد.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه هوگر ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.