چرا به دوربین داخل دهانی نیاز دارید؟

آخرین بروز رسانی: 9ام بهمن, 1402
425

بازدیدها

1

بازدیدهای امروز

0

زمان مطالعه بر حسب دقیقه

چرا به دوربین داخل دهانی در مطبتان نیاز دارید؟

چرا به دوربین داخل دهانی نیاز دارید؟

اگر از قابلیت های عملکردی بگذریم، جای تردید نیست که تجهیز مطب به تکنولوژی های روز دنیا، از عوامل بسیار تأثیرگذار در دیدگاه و ذهنیت مراجعان است. شما با این کار، اعتماد بیماران را جلب می کنید و به آنها نشان می دهید که برایشان ارزش و اهمیت قائل هستید. اما این کار، نیازمند هزینه است. از این رو باید با آگاهی تمام، اقدام نمود و در زمینه خرید تجهیزاتی گام برداشت که سرمایه گذاری درست و بجایی محسوب شود.

در میان همه تجهیزاتی که مورد نیاز یک مطب دندانپزشکی است، دوربین های داخل دهانی اغلب نادیده گرفته می شوند. حال آنکه می توان ادعا کرد یکی از مهم ترین و موثرترین وسیله ای که می تواند در عملکرد حرفه ای شما نقش پررنگی ایفا نماید، همین دستگاه کوچک است.این دستگاه نسبت به قیمت مناسب و معقولی که دارد، می تواند گام های زیادی شما را به جلو حرکت دهد.

دوربین داخل دهانی

مهم ترین و موثرترین وسیله ای که می تواند در عملکرد حرفه ای شما نقش پررنگی ایفا نماید،چیست؟

دوربین های داخل دهانی، قلم های کوچک دیجیتالی هستند. این دوربین های داخل دهانی بدون ایجاد درد، ناراحتی و عارضه های ناخوشایند، ضمن مشارکت بیمار در پروسه درمان، تصاویر با کیفیتی را در کمترین زمان ممکن تهیه نموده و بلافاصله روی مانیتور به نمایش در می آورند. آنها به بخش جدایی ناپذیر دندانپزشکی دنیا تبدیل شده اند. همچنین در زمان استفاده از این دستگاه به دلیل حضور بیمار در مراحل تشخیص، درک بهتر و توصیه پذیری بیشتری را فراهم می کند.

کافی است برای شروع، اهمیت آن را در میزان پذیرش بیماران در نظر بگیرید. دندانپزشک، در طول درمان مدام تلاش می نماید بیمار را متقاعد سازد که مشکل دندانش چیست و چگونه لازم است با او همکاری کند. حال اگر ظاهر امر تشخیص او را تأیید نکند، کار دندانپزشک بسیار مشکل خواهد شد. اما در حال حاضر، دوربین های داخل دهانی، می تواند دیدگاه بیمار روی یونیت را دگرگون سازد. او به سادگی می پذیرد که نیاز به درمان دارد.  این کار به او حس خوبی می دهد. در واقع به بیماران اجازه داده می شود که با هر سطح تحصیلات و درکی، در فرآیند تشخیص مشارکت کنند و چیزی را ببینند که دندانپزشک متخصص و مجربشان می بیند! از اینجا به بعد، کار برای دندانپزشک آسان است. می تواند با کمترین تلاشی بیمار را متقاعد سازد و برنامه های پیشنهادی درمان را بیان و اجرا نماید.

شاید عجیب باشد اما اضافه شدن یک زمان 5 دقیقه ای در ابتدای ملاقات، می تواند موفقیت های بزرگی را برای مطب و حوزه کاری شما به عمل آورد.

دیدگاه خود را بنویسید