حرکت عجیب یک جوان برای سفید کردن دندان‌هایش

آخرین بروز رسانی: 10ام دی, 1402
103

بازدیدها

2

بازدیدهای امروز

0

زمان مطالعه بر حسب دقیقه

حرکت عجیب یک جوان برای سفـید کـردن دندان‌هایش

حرکت عجیب یک جوان برای سفید کردن دندان‌هایش

سفید کردن دندان یکی از محبوب‌ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی است که نتایجی سریع، غیرتهاجمی و مقرون‌ به‌ صرفه را برای بهبود لبخندتان فراهم می‌کند. این روش می‌تواند یک روش بسیار مؤثر برای روشن‌کردن رنگ طبیعی دندان‌ها باشد بدون این که سطح دندان را از بین ببرد. این روش نمی‌تواند کاملا رنگ دندان‌ها را تغییر دهد، اما ممکن است رنگ موجود را روشن‌تر کند. حقیقت این است که سفید شدن دندان‌ها می‌تواند به زیباتر شدن لبخند شما کمک کند و زیبایی چهره شما را چند برابر کند. همانطور که تمام قسمت های بدن انسان با افزایش سن و بر اثر شرایط و موقعیت دچار تغییر می شوند و ویژگی های اولیه خود را از دست می دهند، دندان ها نیز دچار تغییرات مختلف از جمله تغییر در رنگ و استحکام میگردند. اما اینکه چه عواملی باعث می شود این تغییرات رنگ، زودتر و با شدت بیشتری بر روی دندان ایجاد شود، شامل موارد زیر می باشد:

  • عدم انجام نظافت مناسب برای دندان ها
  • مصرف بی رویه مواد غذایی نامناسب و رنگی، مانند چای، نوشابه، شربت های صنعتی و آماده و …
  • استعمال دخانیات در انواع مختلف از جمله سیگار، قلیان و …
  • وجود ترکیبات کلرهگزیدین و ستیل پیریدینیوم کلراید در دهانشویه ها

بهتر است بدانید که هیچ راهی برای سفید شدن دندان در خواب وجود ندارد و برای روشن شدن رنگ دندان‌ها یا باید به صورت مرتب از سفیدکننده‌های طبیعی استفاده کنید و یا از دندانپزشک خود کمک بگیرید.

با توجه به مطالب گفته شده در ارتباط با سفید کردن دندان یک جوان برزیلی در اقدامی جنون‌آمیز و تعجب برانگیز برای سفید کردن دندان‌هایش از روش غیرمتعارفی استفاده کرده که توجه تمام کاربران را به خودش جلب کرده است. این جوان برزیلی از رنگ خودرو برای سفیدی دندان هایش استفاده کرد. این ویدیو طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۱۷ میلیون بار مورد بازدید قرار گرفته است.

منبع: چندثانیه

https://hogerco.ir/wp-content/uploads/2023/12/My-Video.mp4

دیدگاه خود را بنویسید